Jómagyar.hu termékek

Kompromisszummentes minőség piacvezető árakon! 

100 %-ban magyar! 4 budapesti átvételi pont! 

9-es végű árképzés nincsen!

A kosár üres    Kosárhoz
lenmagliszt
PDFNyomtatásE-mail

Jómagyar.hu lenmagliszt 500 g

500 g-os lenmagliszt jó áron!Ugyanaz, mint a lenmag őrlemény! Magas Omega-3 tartalommal, rengeteg jótékony rosttal és nyálkaanyaggal támogatja a bélrendszert ízületeket, vérképet.
Fogyasztói ár450 Ft
Cikkszám: 76542
Termék elérhetősége: Raktáron

Lenmagliszt 500 g - Ára: 450 FT

Ugyanaz, mint a lenmag őrlemény, csak a kiszerelése más!

A lenmagliszt, ahogy a lenmagolaj is, rengeteg Omega 3 zsírsavat tartalmaz (alfa-linolénsav). A lenmagliszt még mindig igen magas, mintegy 11 %-os zsírtartalommal rendelkezik, ezt nem tudják kipréselni belőle. Kiemelkedő a fehérje tartalma, olyan 35 % körül, tehát akár még izomépítési célokra is használható. A lenmagliszt alkalmas sütni-főzni is, kiváló kenyerekhez is, ha igazán koleszterin csökkentő kenyeret szeretnénk sütni!

A lenmaglisztben olyan nyálkaanyagok is megtalálhatóak, amik támogatják az IBS-es tünetetkkel rendelkező betegeket, a lenmag összerágva, a lenmagliszt , de a lenmagolaj is igen jótékony a bélflórára és a bélrendszerünkre, de sokan ajánlják ugyanezen hatása miatt ízületi gyulladásokra is. A lenmaglisztet érdemes natúr (magyar) joghurtba keverve fogyasztani, így élvezhetőbb, mert azért valljuk be a lenmag egy kissé kesernyés magfajta.

Adagolási javaslat koleszterin csökkentésre:

Mivel 1 evőkanál lenmagolaj kb 8 g, azaz 8000 mg ALA-t tartalmaz, ezért a 11 % zsírsavtartalmú lenmaglisztből kb. 5 evőkanálnyival tudjuk bevinni azt a mennyiséget, ami elegendő a napi ajánlott 300-500 mg DHA és EPA szintetizáláshoz, szervezetünk ugyanis tud előállítani a mélytengeri halolajokban található EPA és DHA Omeg 3 zsírokat. A lenmag tehát  a leggazdaságosabb Omega-3 zsírsav forrás egy olyan lenmagban gazdag országban, mint hazánk!

Néhány parktikus adat , ami azt mutatja, hogy 1 evőkanál lenolaj 8000 mg, azaz 8 g ALA-t jelent(ez a 8-as szám a táblázat elején, 8 g), amiből a szervezetünk 5-25 %-os hatékonysággal szintetizál EPA-t és DHA-t, ami a "mélytengeri halolajban" vagy krill olajban van és a napi ajánlott 300-500 mg.

ALA content of Selected Foods - Alfa-linolénsav tartalom per evőkanál

Food ALA             (grams) 

Flaxseed oil, 1 Tbsp. 8.0 - Lenmagolaj!
Hempseed oil, 1 Tbsp. 2.7 - Kendermagolaj
Canola oil, 1 Tbsp. 1.6 - Repceolaj
Soybean oil, 1 Tbsp. 1.0 -  Szójaolaj

Walnuts, 1 oz. 2.7 
Flaxseeds, 1 Tbsp. 2.6 
Soybeans, 1 cup cooked 1.1 
Leafy greens, 1 cup raw 0.1 
Wheat germ, 2 Tbsp. 0.1